Powered by Blogger.
RSS

Saturday, November 1, 2008

Final exam sem 4…


hurm..bg aku,sem nih xdopla mncabar mcm sem lpas tp aku byak maen2 la. khidupan kt u xsma ngn masa mrsm atau m3x..semuanya laen..subjek sem nih yg plg killer ialaa health promotion..soklan exam xleh blah.tensen tol..skang nih aku tgh tgu isyak.pastu nk g mkn ngn syah n bell.

awek aku baru msj..dia kata ngntok.tp aku xdop kredit nk blas..sory syg…

aku tpaksa mmbuang game dota kegemaran aku sbb xdpat study n sllu abaikanawek aku sbb game tuh.tpaksela aku buang..nti da abis exam bru leh ambik balik game tuh.pngorbanan…~

aku bajet nk dpt tinggi sket sem nih sbb subjek xdopla hard sgt tp kna byak hafal..

ntahla……aku kna bg motivasi kt diri aku sndiri.klu x nti gf aku pum jd mlas gak..kena motivate dia sbb dia pun nk final exam m3x.

aku lapar..nkturun dulu~~

No comments: