Powered by Blogger.
RSS

Thursday, August 29, 2013

Klinik petang...

Fuuuhhhhh~~~~
Klinik petang memang menyebabkan mata dan mulut aku menjadi kuyu.. nak bercakap pun segan.. simtom petang mmg mcm ni.. lebih2 lagi kalau lepas lunch ..huhu..

harinih aku mkn sikti je.. bolehla ikut portion saiz yg betul sbb makan bersama pegawai besar.. malu aaa dietitian mkn mcm lori sampah.. so, aku makan sikit mcm pnyodok je..

Petang ni ada 4 orang pesakit... mcm biasa, kencing manis, kolesterol dll.. memberi kaunseling & menulis dokumen. tang tulis tu yg pling xbest..huhu. aku berfikir lagi laju dari aku menaip atau menulis.. so jadi xbest..kalau blh, ape yg aku fikir akan direct tulis.. hehe..

Natasha dtg opis ruka tadi, nk compile dokumen..aku tnyela dokumen ape.. dia blaja bhasa arab online..rajin btul dia.. siap ada test.. kagum aku.. aku pn ada minat dulu tp mkin lama mkin pudar sbb xde org nk ajr.

Klinik dh pukul 4:30 ..tungggu masa nk tutup je.. kalau ada patient dtg lagi memang ^%(*%(&..hehehehe..
ni la tempat gua kerja.....

No comments: