Powered by Blogger.
RSS

Wednesday, August 28, 2013

Bisnes dalam kesibukan kerja...

Salam.. aku post ni pukul 5:30 pagi.. terbangun awal pagi ni sbb smlm aku yg tertido dlu masa nk tidurkan bini.. dia pulak yang bgun off lampu ngn laptop smua..huhu . TQ syg..hehe

Sekarang aku byk buat bisnes.. kecik2 saje.. bukan nk byk pun side income.. seratus dua sebulan okeyla tu.. lepas duit makan kt rumah.. blh simpan duit sikit.. skrg tgh giler ngn bisnes printing baju.. tudung aku buat lg tapi konsep mudharabah ngn adik pmpn aku kt sg buloh.. aku kuar modal, dia jual then untung bahagi dua.. nak buat bisnes bas balik kg haritu tapi dia kata ramai dh kwan2 dia yg sudah beli tiket.. xpe2 , raya haji ada lagi,, heee..

Pasal bisnes printing ni aku mula menceburkan diri selepas aku discover aku ada potensi design baju t shirt.. cewah poyo. hahha. ni thirt pertama yg aku design..


hahaha.. ni utk family day jabatan aku.. ramai komen supaya buang siput sedut tu.. sedih aku sbb siput tu comel.huhuu..

K, la nk subuh dh.. lain kali lak smbung.. last nk share design kedua aku untuk Tournament PES 2013 di ppum,.. hehe..

No comments: