Powered by Blogger.
RSS

Saturday, November 1, 2008

CoUNteR StriKE! !!!!

mlm nih..bermula pkol 11 mlm hingga 2.00pg,berlaku perlawanan sengit CS antara puak terrorist dan counter terrorist...aku geng terrorist (he2..)..ckup emosi perlawanan ini dimana kedua2 pihak sling kutuk mengutuk dan berlakulah revolusi kepada KuBA BALa.aku mmg xleh maen kt playground.aku layan kt c2 pn sbb mursyid yg suh maen c2..ckup lemah dipermulaan babakpertama tetapi memulakan rentak agak bertenaga di akhir babak (wlupun asyik mati jer..) nsib baek ader mursyid yg power.blh gak backup geng.ha3..aku xsuka maen kt playground sbb diorg blh men sniper n sembnyi tmpt yg mmg susah nk tembak..smua geng2 terrorist berganding bahu dan mencapai kemenagan dgn klebihan aggregat 13..ha3..aku cukup suka permainan mlm nih sbb rami gler join..18 org ckup utk 2 team..smua nma hebat2 kluar mlm nih..ape yg lbh mggembirakan aku,esok adalah final exam statistik..yg ckup menarikya jugak,aku bru bc 1 bab dari 5 bab..tapi yakin boleh!!! ha3... klu aku nk citer ,mmg xabis sbb terrorist sntiasa wujud...dhla counter terrorist ader pistol hebat2..terrorst juz bese2 jer..xadil!!..huhu..wokeyla,aku nk study jap.dh pkol 2.45 pg dh ni..kepada penggila cs,hrap tidak meniru aksi ini dirumah...bye2..

No comments: