Powered by Blogger.
RSS

Thursday, March 1, 2012

Bulan MAC ! awak jahaaatt~






Sudah tiba bulan yg ditunggu2 oleh setiap dietitiaN di sini iaitu bulan coverage ward paling atas...dan bulan 3 jatuh kepada ENCIK MOHD KHAIRUL AZUAN! yeaah! haha

Bahang coverage ni sudah terasa dari 2 bulan lepas lagi bile berada di tangga ke-3 utk cover org cuti.. sekarang tempat -1.. sguh mnyeksakan.haha.. ade je org nk MC time aku cover nih..xpela..ni masa dorg..nnti2 aku lak.hehe..biasela tu..positif2 ^0^..

Sekarang pn tgh byk kna cover klinik outpatient...bertambah penat..tapi xpela.. asal ada org tersayang kt sbelah, rsa cepat je berlalu hari2 pnyeksaan ini.hehe..lap u bebeh!

Bulan nih byk sgt benda yg tertangguh disebabkan aku terlalu enjoy dgn hidup. Hari minggu gi maen game 2 malam..pastu dating..lepak2..berakhir mcm tu je hari minggu..tapi xpela sbb puas hati.. hari nih hari jumaat..hari paling aku syok wlupun kena cover org. bizi tp ade aku kisah??? kih3

Dlm kepala skrg : nk servis kereta, nk servis moto, nk balik kg sbb kawan gaming aku kawen (adakah aku akn khilngan geng utk gaming? sob3), nk kna setel hal2 berkaitan dgn bank n byk lagi sehingga aku sedikit stress..ksian kekasih hati..terpaksa laa layan saat2 aku PMS.haha..(eleh, dia pn kdg2 pms jugak.heee)

PES 2012



Misi aku utk kuruskan perut berjaya utk 3 hari..perut sudah kempis..food intake dh kurang ..dan exercise dh byk..tiba2 skrg hujan pulak ptg2..xdpt exercise..food intake naek balik..perut pn naek balik.. hari ahad nih ada KIDNEY DAY RUN..aku kna pkai bju fit jugakla..so kna jaga perutla broo..jgn kasi kantoi..kih3..

baju utk berlari ;p


..she..
Lama xupdate blog.. segan nk taip sbb opismate ade ..^0^

No comments: