Powered by Blogger.
RSS

Sunday, March 4, 2012

Hari minggu yg lepass...

Xsempat sgt nk update blog sbb sibuk sgt hari minggu..

Emm..minggu lepas selamat lagi sorg kawan aku kawen..kali nih kawan opis aku..nabiha..smoga anda bhgia ke akhir hayat.amiin..ke nogori sembilan la aku membawa seorang lelaki laen dan 3 org pmpn kt blkg..smuanya opismate aku..emm..nice journey :D exit tol pedas linggi then dekat je ngn rumah dia..Port Dickson pn dekat dah ngn situ tp xsempatla..dorg pmpn sukela nk g jalan2..aku yg drive mlas nk layan ;p

aku nmpk gemuk..dlm pic je k ;p

Minggu lepas juga ada world kidney run kat dataran merdeka..aku tido umah pakcik aku mlm tu..so paginya aku trus ke datran merdeka..dh ramai d kt situ walupn bru kol 7pgi..cantik baju larian..fit! nsib baek aku xmkn pape lagi pg tu..xnmpk perutla.haha.. habis larian dapatlah medal sorg satu... aku pn xtau aku nombor brape..yaeeyY!! dapat medal.haha..pastu trus balik rumah pakcik aku..:D

aku & huzaini




Petang tu jugak aku ngn husna naek bukit gasing..ramai org sama2 mndaki bukit tu..aku xlaratla nk pnjat sbb pagi tu dh lari 5km..lenguh pn xilang lagi..so, kami lepak2 je..naek sparuh bukit je..dia kata nk naek lagi hari isnin..(MMPOS AKU) ;p
ni pic google je..utk tantapan..hehe



xnaek lagi nih.hehe

here it is!


Hari ni spatutnya hari cuti aku tapi aku dtg keje jgk (rajin kan aku ..kah3)..sbenarnya aku nk mtk cuti isnin dpn tp rupe2nya kawan aku dh mtk cuti dlu..alaaaaa...rugi jela aku dtg keje ;p
xpela..blh siap2kan kje yg ttanguh..sebagai hadiahnya, aku dpt anugerah menggantikan senior selama 3 hari berturut2..aku selamat pd hari ke-4 sbb ada klinik..klu x konpem kna jugak..huhu..jumaat ni ofkos wajibabghunnah, konpem kna cover org! hahaha..xpe..aku redha sbb bulan ni mmg aku akn dibuli teruk ..sabar jela.hehe

how i see my office

how my boss see my office

how cleaner see my office
THIS IS ACTUALLY HOW MY OFFICE LOOKS LIKE....

oOOpppSS...hehee..bahaya2


So, byk kerja dh aku siapkan pgi ni..-sbb tu blh update blog neh.hehe..

- cencus outpt bulan 2 (RUKA) hehe
- surat penajaan utk Roche Diagnostic
- borang tukar gaji ke bank islam utk pinjaman perumahan
- kemas opis ( makcik cleaner dtg kemas..tq makcik :D)

Sekarang aku nak naek wad kesanyangan aku..8u & 9u iaitu wad ortopedik sebelum wad pead1 and peads2 panggil..hari ini penuh energetik!! yeahh!! kerja3!! mintak2 ptg ni hujan..xpyah aku panjat bukit gasing.hahahha.*sorry hun..i penatla... ;p*

..hhmmmm..


No comments: