Powered by Blogger.
RSS

Sunday, December 30, 2012

Penutup tahun 2012

Salam..
Malam ni akan berakhirnya tahun 2012.. thun 2013 akan memuka tirai esok... sbenarnya aku xde plan lgsung utk 2013. nk kawen? nak jugak tp aku xrasa seruNya lagi.. nk  kumpul duit? habis je sllu duit..huhu.
Tahun 2012 mmg byk kenangan. pahit mnis suka duka.. smua ada...bermula dari januari sampai disember..mcm2 pengalaman yg ditimba menjdikan diriku lebih matang..
Ramai kawanku yg telah berkahwin tahun ni.. Mahfuz.. hazwan..asyran thun ni ke thun lepas ek? huhu.. yg pasti , mereka smua tgh miniti hari2 bhgia bersama keluarga dan bakal acahaya mata  :) Tahniah aku ucapkan..

Kerjaya aku dh masuk 2 thun di PPUM.. rasa nk tukar kerja tp malas nk tukar.. rasa nk smbung blaja tp dh syok ada duit.. rasa nk balik kg tp kerja lak kontrak je kt sana..rasa nk kawen tp belom smpai masa..

Aku kena kuatkan azam utk thun 2013.. thun ni mungkin aku akan kawen tp xtau lg ngn sape.. semoga Allah cepatkan jodoh aku.. kalu xjmpa jgk thun ni, thun 2014 la gamaknya.. maksimum dh tu! hehe.. mungkin aku belom cukup bersedia.. sebabb tu Allah blom bukak hati aku utk kawen.. aku yakin nnti bila aku dh btol2 bersedia dan aku dh btol2 matang, Allah mesti akan bg hint kt aku..hehe..

Aku berdoa semoga thun 2013 nih memberi nafas baru utk aku.. semoga dikuatkan iman aku dan semoga aku sentiasa di dalam redha Allah. Aku mohon diriku di istiqamahkan dlm setiap perbuatan baikku.. susahnya nk istiqamah..susahnyaa... T_T.

Yg berlalu biarla berlalu.. kenangan tingaal kenangan.. Percaturan Allah yg terbaik.. letih menjadi hamba yg byk dosa ni.. hmmm.. susahnya mendidik nafsu.. Kuatkan hati dan istiqamah kan diriku! semoga doa selepas solatku menjadi kenyataan.. amiin..

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013!!

No comments: