Powered by Blogger.
RSS

Monday, March 1, 2010

Aktiviti KAmPung JiraNku..~

Balik kampung mmg best..lebih2 ag klu ade member2 laen balik skali...

byk program jalan n dibincangkan (bincang sajo jah)

mlm2 kuar minum kdai bujang + bapok + pelayan

pastu klu rajin g tgok budok2 men bdminton mlm2 or men gitar..karaoke ngn gitar lagu kapak..haha

klu ade kpala yg nk men futsal..on aje! sllunya kat court jalan salor..

ptg2 men bola kt padang skolah..kdg2 ade lawan antara kampung2...mmg best! sgt2 best! smpai kaki aku asik bengkak je kna takel wlupon xpndai maen..dush~

kalu bosan sgt2 aku kuar ngn memi (kwn baek aku) g round2 kg cuci mata...dia dh ade awek..aku je single..keh3..klu ade duit lebih (elaun duk umah) bleh g mkn mee celup ...bahagio hidup...

suasana kg mmg best..aman n damai..klu buleh aku nk duk kg jah..T_T



hidup yg sgt2 best...aku suke duk kampung wlupon digelar budak kampung! hahhaa

No comments: