Powered by Blogger.
RSS

Monday, March 1, 2010

KOnsert JOMHEBOH buKIt JALIL!

AKu g bukit JAlil ngn bell...naek moto la bestttt...

dua2 xsure jln tp redah ajeee ( kate bell)

sampai2 je kna parking rm1..bell byr (tp pastu aku byr balik..lol)

round2 + panas + ramai org = best jugakla..hehe

fisrt2 tgok byk kedai..pastu g jalan2 kt booth pulak..mmg best..ramai jugop artis aku jmpa..

yg pling best tgok "ziana zain" mnyanyi...hahha..meletop!

HUJAN la pulakkkk...~ aku ngn bell lepak2 bwh kemah smbil2 cuci mata ( tgok pkaian pgntin daa~)

pastu g bgambar kt kereta2 mewah..wahh..kagum aku tgok tp aku tau aku xkn smpai beli kete2 cmtu..kna sedar diri..hehe

then lepak2 ngn bell kt surau...punyela bising lagu dgdut sedang aku tgh smyg..ish2, ggu konsentrasi btol..akhirnya selesai smyg..amiin..

ramai dak2 sabah n indon kt sana..bising jugakla..happening..

KONSERT!!!!

mlm tu yg perform aku sempat tgok..tom(juara mystarz LG), black, pesawat n mas idayu..pastu aku ngn bell blah...dh nk kol 10.30 mlm..performance dorg mmg best2..sound system mmg hebat! suara black powerr!!!! black bwk lagu" bunga angkasa" ...smua nynyi ramai2...best..huhu

kepala aku pening btol mlm tu..mgkin sbb kna hujan...adusss..bdenyut2 ..sgt2..

naek moto pn mcm xbtol + jalan ntah kemana2 aku bwk ...last2 amiin, jumpe gak KLCC..huhu

balik2, mandi, smyg n trus tido...huhu

No comments: