Powered by Blogger.
RSS

Saturday, March 6, 2010

Sihat 1 Malaysia

BANGUN! keyo bgun.!! geo kejut aku..pancit sguh seawal 5 pagi sudah kna bgun... siap2..agkat roti naek van...smua sudah ade kat van..xtaula pkol brape dorg bgun tido..huhu

naek van..selimut ngn kaen smyg...sejuk ekoonn~xleh nk smbung tido sbb duk tgh2..susah nk sandar...blaga bontot ngn wadi jela.. geo duk dpn ngn driver..

smpai2 je trus siapkan standboard..berat mcm kargo..

dah siap2 smua, tlong tmpal2 poster pastu aku smyg subuh atas meja dlm pejabat..huhu..

pagi tuh ujan rintik2, aku dhla yg tgh xsihat.kna ujan lagi...risau2 tkut ujan mkin lebat tp alhamdulillah ujan stop dlm 20 minit lpas tu..

geo sibuk dgn vip...nick sibuk ngn susu n roti.. chai hua sntiasa SIBUK...ker li sibuk ngn mmbebel (hhahha)...wadi sibuk ngn standboard...pain, ira n elin sibuk ngn mknan n barang2 pendaftaran..fizah sibuk ngn sponsor..aku plak lyan je ape2 tugas yg diberi?? .hhehe

kol 8.30pg..smkin ramai org dtg bwk anak2 utk ptndingan mwarna...wadi xmenang tgn..pendaftran mmg bz.. pastu poco2..best tp aku ikot jap je...ambik feel nk bg talk pulak lepas tu..

TALK - tajuknya..pemakanan sihat...segan nk bg talk kt dpn org ramai sbnarnya..dhla sound system dia leh dgr sluruh flat kat c2..memekak je pagi2..huhu..aku pn berceritala dgn penuh smngt...slide presentation xnmpk sbb cahya terang dr luar kemah..susah btol..huhu

ade pameran kesihatan..pertndingn mwarna..pameran anti dadah..demonstrasi masakan sihat...battle game station...semuanya best2..

PENAT ...mmg sgt2 penat..dhla kna balik serdang ngn moto..nk ttido2 aku atas moto..trpksa aku mndndgkan beberapa buah lagu kgemaran + berkoya demi ilgkan mgntuk..hehe..

Tq for the sponsorhip by Dutch Lady, Pusat pakaian hari hari, gardenia, agensi anti dadah kebangsaan....

tq kepada smua yg menjayakan program SIHAT 1MALAYSIA..=)

No comments: