Powered by Blogger.
RSS

Monday, September 5, 2011

10 syarat menjadi PLAYBOY ;P

Ni antara fakta menarik yg aku jumpa dlm internet...aku translate dlm bahasa melayu.hahahha...sekadar utk hiburan..bukan utk AMALAN okey~!

1. Badan mesti mau cantik!
- memiliki body yg baik atau sedang2 memang mnjadi kewajipan utk seorang playboy..xmau kurus sgt atau gemuk sgt...sedang2 sje..jarang sgt owh jumpe yg gemok3 jadi playboy ;p

2. Muke yg best atau suka utk dipandang
- xperlu muke terlalu hensem atau kacak..cukup yg enak2 utk dipandang.. sesape yg xmasuk ketegori nih, lupekan hasrat anda uk jadi playboy..hohoho

3. Tahu cara utk merayu awek
- ni adalah ciri yg penting bgi anda.. sekiranya xtahu nk rayu2 manje2..xpayahler gatai2 nk jdi playboy..xlaku derr..

4. Aggresif dlm memburu aweksss
- Pemalu? penyegan? lupekan...tapi ade jgk kwn aku bjaya wlupun pemalu..hahaha

5. Tenang dalam seharian
Berbeza dengan saat berburu awek. Dalam kesehariannya, seorang playboy harus bersikap lebih tenang dan cool. Tenang dalam kehidupan sehari-hari tapi agresif kalau sudah urusanawek. Hmm, dua kombinasi yang menakjubkan sebagai cowok playboy. Fantastik..!

6. Mampu berkomunikasi dengan baik
Kemampuan berkomunikasi sangat diperlukan oleh seorang playboy. Kemampuan ini sangat penting dalam hal menarik perhatian awek. Juga dalam hal merayu awek dan melancarkan jurus rayuan . mereka selalu terpesona dengan gaya bicara seorang lelaki.

7. Tahu banyak tentang pmpn
Kemampuan yang harus dimiliki seorang playboy. Status sebagai playboy , membuat seseorang harus mengerti banyak hal tentang awek. Tahu sifat-sifat cewek, bagaimana cara memperlakukan cewek, dsb.

8. Memiliki kepercayaan diri yang tinggi
Sifat minder dan rendah diri tidak ada dalam kamus playboy. lelaki dengan kepercayaan diri yang tinggi lebih disukai gadis2..hoho.

9. Sanggup buat/tega
Sebagai seorang playboy kamu akan sering ganti2 awek. Putus dengan awek A kemudian kapel dengan awek B. Curang dengan si C lalu berpaling ke si D. Banyak gadis2 yang merasa sakit hati dengan sikap kamu ini. Tapi ingat, kamu TAK perlu merasa bersalah! hoho..sgt kejam disitu..

10. Anti jatuh cinta
Ini yang paling penting bagi seorang playboy. Anti jatuh cinta ... Jatuh cinta hanya cerita kosong. Cinta hanya kata-kata manis penghias rayuan manis . Hanya sebuah alat untuk menaklukan awek. Tidak ada istilah cinta dalam kamus playboy.

Itulah 10 syarat menjadi seorang lelaki playboy. Apakah kamu memilikinya..?

1 comment:

siti norfahana said...

keyo x sesuai jd playboy...hehe