Powered by Blogger.
RSS

Sunday, September 4, 2011

Kasut Kulit hitam!

Setelah hampir 6 bulan aku pakai kasut karipap, akhirnya aku membeli kasut kulit hitam dari bundle chow kit road..

Mlm itu bersama2 bell dan din mick, kami bersama2 pergi ke bundle situ..sje nk jlan2 tp ttiba nmpk bundle..aku ambik 2 psang ksut..satu ksut jln2, satu lgi kasut kje..waktu tu dlm pkol 4 pagi..berpinar mata pilih kasut.. dh xde tmpat nk dituju..haishh..bosan3..

Hari nih aku try pkai kasut nih kt mpt kerja..perghh..sudah lama aku xdgr bunyi tapak kasut..tup tup tup..rasa yakin je bjalan..hehe

kasut nih masih okey wlaupn kasut bundle..xmmpu nk beli mahal2 kt kedai kasut..gji bpe sen sgt je..huhu

Masa sekolah2 dlu pn ikot abah aku gi cari kasut pengawas aku kt bundle je...wahh..rindunye kt abah.. T_T

kdg2 benda2 baru dlm hidup kita mmbuat kita lebih bersemangat utk trus hidup dan lebih maju ke depan.. mewahkan diri sekali sekala tiada salahnya tapi berpada2 la..ikut kmampuan diri..*dlm kpala nk beli laptop baru--wat men game ;p..**

aku rasa lebih kemas pakai kasut kulit neh...xtaula brape lama dpt tahan pakai kasut nih..tgok2 nti kembali kpda kasut karipap aku tu smula..kasut karipap tu abah aku bagi ;) tq abah..

**kasut cantik akan bertambah cantik jika pemakainya suka senyum ;) **


1 comment:

aifAa fAa said...

wlau sehebat mne brg yg kita beli... brg pemberian mak ayah lebih brmakna.