Powered by Blogger.
RSS

Thursday, September 1, 2011

Selamat Bekerja!

Hari jumaat aka Syawal ke 4, aku sudah mula bekerja...rakan sepejabat pn dh dtg..hehe

Topik perbualan pagi ini ngn dia;

1) steamboat buffet
2) Jalan jem
3) Roster bulan 9

Pastu kami buat "kerja" masing2...

Selamat Bekerja diucapkan kepada semua rakan yg sedang berjuang/berkhidmat utk negara.. Raya keempat dh..masa utk open house kt rumah2 kwn2 pulak..sudah2 ler duk kg tu ;p
(ayat jeles xdpt cuti jumaat)

Aku sgt hepi raya nih..xpuas duk rumah..mcmana nk puas2, tiap2 mlm kuar ngn kwn2...xkuar minum , kuar men game ngn memi.. kurang masa kt rumah..tp xpela..dpt tengok muke ma ngn abah n adik2 pn cukup dh =)

Aku dtg KL xbwk kereta nih...join madi je..sebuah kete cukupla nk lalu jln jem tu..xmau semakkan jln tu ngn kete aku lgi.

So, nti aku akn balik kg lgi tuk bwk kete aku tu dtg kL balik..patah kaki ooo klu persona aku tu xde..

Okeyla, have a nice working day (blaja kecek matsaleh sikit2)

Assalamualaikum =)


No comments: