Powered by Blogger.
RSS

Wednesday, December 7, 2011

Aku dinilai lagi? owhh~

Tahun nih, penilaian tahunan aku genap setahun..tahun lepas, masuk kerja 4 bulan, dh kena wat penilaian tahunan (SKT)..so, markah ciput jela.haha

Tahun nih, dh boleh isi smua aktiviti yg aku buat sepanjang tahun kt tmpat kerja..brape org pesakit yg aku tgok tiap2 ari, brape referal tiap2 ari, ape program, aktiviti n segala2nya yg aku buat spnjang tahun (tak termasuk Fb okey!) hehe.

Tadi Opismate aku suh check tgok point atau mata terkumpul utk membolehkan kami dinilai.. dia pnye point xcukup lagi 1 point..Alhamdulillah, point aku cukup smua.. :)

Semua kakitangan awam mesti sibuk buat SKT nih tiap2 ujung tahun..aku n opismate aku n ramai lagi dietitian laen blom buat rasanya (survey pagi td.hehe).. DAN ada lagi tambahan..kena buat laporan pualk bagi setiap kursus yg kita hadir.aduiihh..mane nk ingt..hampeh btol..hentam jela..hheee..mcm xbiasa buat ;p

Tahun nih target aku dapat tinggi dri tahun lepas la..bak kata pepatah, hari ini lebih baek dr hari esok.hehe..mintak2la..amiin..

No comments: