Powered by Blogger.
RSS

Thursday, December 8, 2011

Down ! -_-!

Ntahla..rasa giler2 down... ape yg aku nak xdapat..spatutnya dah dlm gngaman aku smlm tapi aku fikir lagi..mnyesalnye... hari ni baru nk g skali lagi, dpt pgilan...smuanya dh lambat.. aku dh prepare smua dh..T_T seriously aku sgt2 down!

Ni la kerugian yg aku amat rasakan skrg..ape yg diimpikan, hancur..smalaman aku xleh nk tdo smlm..duk fikir bnda ni.. bile aku dh buat kputusan, smuanya dh terlambat..

Adakah yg lebih baik utkku nnti?????! T_T

Aku tengah down..xde mood nk pujuk org, xde mood nk jiwang2..xde mood nk layan perangai budak2..tolongla faham..

Aku masih susah nk terima hakikat.. T_T

Let me calm..or make me calm..

huuufffff~!

Its perfect! dan aku masih berfikir kata dua..bodohnye aku..hufff..

*emo + sadis*


No comments: